ماده رسوب زدای مهام :
جهت رسوب زدایی مبدل های مسی و فولادی سیستم های گرمایشی
میزان و طریقه مصرف :
هربطری یک لیتری از ماده رسوب زدای مهام باید با ۴ لیتر آب مخلوط شود جهت عملیات رسوب زدایی مورد استفاده قرار گیرد ابتدا ارتباط مبدل را از سایر اجزا قطع آن را با یک پمپ در مداری بسته قرار دهید.
حتما از پمپی استفاده کنید به طور کامل غیر فلزی باشد یا اجزای در تماس با محلول فقط از آهن یامس باشد عملیات رسوب زدایی راتا پاک شدن کامل رسوب ها ادامه دهید در خاتمه مدار تخلیه نمایید وبه طور کامل با آب بشویید.
ویژگی ها و مزایای این محصول:
۱_فرموله شده توسط نگهدارنده های سبز
۲_افزایش قابل توجه راندمان دستگاه با پاک کردن موثری رسوبها
۳_عدم خوردگی بر روی آلیاژ های مسی و آهنی با قدرت پاک کنندگی بالا
۴_سهولت استفاده دارای مکانیزم های کنترل بدون تولید گاز های آزار دهنده
۵ _سهولت حمل و جابجایی یک لیتر به جای چهار لیتر
محل تهیه حضوری : ارومیه بلوار رودکی ۲۰ متر به ۱۰۰ متری دنیز پکیج تلفن تماس 04433670650 یا 09143456115
EPDM به دلیل مقاومت عالی در برابر گرما، آب و بخار، محیط های قلیایی، حلالهای اسیدی ملایم و اکسیژن دار، ازن و نور خورشید (UV) در دنیای آببندی شهرت بینظیری دارد. با این وجود، کارشناسان ترکیبات EPDM را برای محیط های بنزین، روغن و گریس نفتی و هیدروکربنی توصیه نمی کنند.
مقاوم در برابر: سرمای شدید، بخار، آب گرم، نور خورشید و UV، اسیدهای رقیق، روغن ترمز و مواد قلیایی
توصیه نمی شود برای: روغن های پایه نفتی و هیدروکربنی
محدوده دما: ۵۰- درجه تا ۱۲۰+ درجه سانتی گراد
محدوده سختی: ۴۰ تا ۹۰ (Shore A)
همراهان و کاربران ارجمند قسمت اول
کارشناسان دنیز پکیج با ارائه سلسله مقالاتی در خصوص «چگونه پکیج دیواری خود را عیب یابی و در صورت فنی بودن خودمان آن را سرویس و تعمیر کنیم » دنبال بالا بردن اطلاعات کاربران در خصوص نحوه صحیح کاربری پکیج های دیواری و آشنایی اولیه با برخی از ایرادات معمول آنها و ارائه راهنمایی های حضوری ویا از طریق سایر کانال های ارتباطی هستند وهمچنین شما می توانید از تخصص کارشناسان دنیز پکیج در سرویس و تعمیر پکیج های خود بهره بگیرید.
ما در این بخش برخی ایرادهایی که یک کاربر پکیج دیواری ممکن است با آن مواجه شود را مورد بررسی قرار می دهیم.
1-پکیج شما آبگرم مصرفی خوبی ندارد
ایراد در سنسور مدار مصرفی(سنسورها وظیفه اندازه گیری دمای آب را برعهده دارند و خرابی آن ها به دو صورت اتفاق می افتد
سنسور کاملا میسوزد
اهم سنسور دقت خود را از دست میدهد
اگر سنسور کاملا بسوزد دستگاه به شما ارور می دهد و شما به راحتی می توانید با توجه به کد خطای ظاهر شده روی پکیج به خراب بودن سنسور مدار مصرفی پی ببرید و آن را تعویض کنید.
در صورت روبرو شدن با مشکل مشابه می توانید از کارشناس دنیز پکیج بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.
اما اگر سنسور شما نسوخته باشد شما میتوانید با استفاده از یک اهم متر سنسورپکیج خود را تست کنید که در ادامه برای شما جدول تغییرات اهم با توجه به تغییرات دما را برای شماارائه شده است .
مقاومت بر حسب اهم |
دمای سنسور برحسب سانتی گراد |
---|---|
۲۷ |
۰ |
۱۷ |
۱۰ |
۱۲ |
۲۰ |
۸ |
۳۰ |
۵ |
۴۰ |
۴ |
۵۰ |
۳ |
۶۰ |
۲ |
۷۰ |
۱.۵ |
۸۰ |
آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد ؟ ازکارشناسان ما راهنمایی بگیرید ودر صورت ضرورت ایراد دستگاه شما را رفع می نماییم .
2-خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
اگر شیر سه راهه به درستی کار نکند (شکسته باشد، رسوب گرفته باشد و یا واشرو اورینگ های آن خراب شده باشد)مسیر آب را به خوبی نمی تواند ببندد و مقداری از گرمای مبدل پکیج به سمت رادیاتورها هدایت می گردد.
شیرهای سه راهه در اکثر مواقع قابل تعمیر و سرویس می باشند و در صورتی که امکان سرویس آن نباشد باید قطعه تعویض گردد و برای این کار می توانید از کارشناس پکیج و تعمیرکار دنیز پکیج کمک بگیرید.
۳. سرد بودن بیش از حد آب ورودی و یا زیاد بودن فشار آب
اگر فشار آب ورودی بیش از حد باشد آب به سرعت از داخل مبدل عبور کرده و فرصت کافی برای گرم شدن آب به وجود نمی آید به همین منظور شما می توانید از یک محدود کننده جریان بر سر راه آب سرد ورودی استفاده کنید تا دبی استاندارد تعریف شده برای دستگاه وارد پکیج شود.
اگر آب منطقه شما خیلی سرد باشد شما با تنظیم شعله پکیج به راحتی می توانید مشکل خوب گرم نشدن آب مصرفی پکیج خود را حل کنید در ادامه می توانید اگر به هر دلیلی نتوانستید مشکل پکیج خود را حل کنید کارشناسان دنیز پکیج آماده پاسخگویی و مشاوره تلفنی به شما عزیزان می باشیم و در صورت نیار به تعمیر می توانید از تخصص کارشناسان مجموعه دنیز پکیج بهره مند شوید.
۴.خرابی بای پس در دستگاه های دو مبدله
اگر بای پس دستگاه شما خراب شده باشد آب به مسیر بلوک ها هدایت نمیشود و از همان ابتدا به هوزینگ پمپ و سپس به مبدل اولیه باز می گردد که در چنین مواقعی شما شاهد بالا رفتن سریع دمای پکیج می باشید.تعمیرکار پکیج نیز گاهاً در مورد تشخیص خرابی بای پس با مشکل مواجه می گردد.
۵.تنظیم نبودن شعله پکیج
اگر شعله پکیج کم باشد آب به خوبی در درون مبدل گرم نمی شود.لازم به ذکر است شعله پکیج هر ۶ ماه یکبار می بایست تنظیم گردد که این کار بهتر است که توسط سرویسکار پکیج انجام شود.
۶.رسوب گرفتن مبدل صفحه ای یا همان مبدل ثانویه
اگر مبدل ثانویه پکیج رسوب داشته باشد آب به خوبی گرم نمی شود و اگر این رسوب ها خیلی زیاد شوند دستگاه به طور مکرر جوش می آورد و داِئما خاموش و روشن می شود در نتیجه پکیج شما نمی تواند آب گرم مصرفی مطلوبی را برای شما فراهم کند
در ویدیو زیر طرز بازونصب و را برای شما آماده کرده ایم
۷.خرابی فلوسوییچ در پکیج های تک مبدله در حالت استفاده به صورت زمستانه
اگر فلوسوییچ پکیج خراب باشد و پس از بازکردن آب مصرفی فعال نشود شما به هیچ عنوان آب گرم مصرفی مطلوبی نخواهید داشت..
۸. خرابی پتانسیومتر آب مصرفی
اگر این قطعه دچار مشکل شود فرمان را به درستی به برد مخابره نمی کند.برای مثال شما دمای آب مصرفی را روی ۶۰ درجه تنظیم می کنید اما به دلیل معیوب بودن پتانسیومتر دمای ۴۰ درجه به عنوان حداکثر دمای آب مصرفی به برد انتقال داده میشود.
۹.مشکل داشتن پمپ در پکیج های دو مبدله گزینه بعدی می باشد.
اگر پمپ به خوبی کار نکند آب بخوبی در مدار گرمایش به چرخش در نمی آید و پکیج به طور مکرر خاموش و روشن میشود.
۱۰.خرابی برد کنترل.
در آخر هم میتوان خرابی برد را به عنوان مشکل تلقی کرد.
شما می توانید در تمامی موارد از راهنماییها و تخصص کارشناسان مجموعه دنیز پکیج بهره مند شوید .
شماره تماس :04433670650 0914343456115
denizpackage.ir